Als assistent controller ben je, samen met onze controller en gastvrouw, verantwoordelijk voor het verwerken en vastleggen van financiële gegevens van onze bedrijfsactiviteiten.
Gezamenlijk zorgen jullie voor de diverse dashboards en managementinformatie ten behoeven van een gezonde financiële planning en controle binnen Verschuren Interieurbouw.
Je gaat aan de slag met het importeren, verzamelen, controleren en registreren van gegevens ten behoeve van onze administratie. Samen met de gastvrouw hebben jullie de debiteuren en crediteuren administratie op orde en faciliteer je onze externe en interne klanten.
Als team stellen jullie dagelijks de prioriteiten van de week vast en helpen elkaar daar waar nodig. Jouw input horen we graag bij onze continue lopende verbeterprocessen. We geven jullie als team de ruimte voor het verbeteren van onze bedrijfsadministratie, maar ook jouw persoonlijke ambities vinden we belangrijk. Door middel van coaching ‘on te job’ of cursussen/ trainingen willen we je graag ondersteunen bij het realiseren van jou en onze gezamenlijke doelen.
Afhankelijk van jouw wensen en kwaliteiten kunnen we je een parttime contract bieden tussen de 24- 32 uur.
Een financiële of boekhoudkundige achtergrond is een vereiste, ervaring met Proteus is meegenomen. Het is een leuke baan voor een iemand die accuraat is, oog voor detail heeft en graag aan de slag gaat in een team waar we kunnen bouwen op je integriteit. Ben jij dus een echte teamspeler die oplossingsgericht aan de slag gaat, Solliciteer dan direct!
Wij bieden je een zelfstandige functie bij een modern familiebedrijf met een:
We hebben een fijne werkomgeving voor je gerealiseerd, goede bonenkoffie, een tafelvoetbaltafel, een dartbord, een pingpongtafel, een pooltafel in de kantine en voor een frisse wandeling buiten kun je aansluiten bij een aantal collega's. Elkaar echt goed leren kennen kan bij één van de borrels zoals de 'laatste vrijdag van de maand borrel'.
Familiebedrijf Verschuren Interieurbouw is sinds 1984 met vakmanschap en inzet betrokken bij mooie projecten voor architecten, aannemers en eindgebruikers. Wij kiezen voor de menselijke maat. In overleg, creatie, oplossingen én in afspraken. Ons hechte team van 75 op elkaar ingespeelde collega’s maakt dat elke dag weer waar. Sterk gemotiveerde specialisten, die regelmatig opleidingen volgen en continu hun vakkennis bijhouden om gezamenlijk aan onze persoonlijke en zakelijk ambities te werken. Arbeidsvreugde, procesoptimalisatie en de top 5 bereiken van klantprestatie streven we met zijn allen na. Wil jij daar je bijdrage aan leveren?
Voor meer informatie bel je met Maartje Meesterburrie (HR Adviseur) 040 264 73 29 of mail naar [email protected].
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Werken bij familiebedrijf Verschuren Interieurbouw is als werken aan de keukentafel. Iedereen kent elkaar, er is een hele fijne werksfeer, de activiteiten buiten werktijd versterken het onderlinge contact. Dit draagt bij aan de werksfeer, maar zeker ook aan de korte lijnen tussen alle afdelingen en collega’s onderling. Voor HR en administratie is het mede hierdoor heel makkelijk om snel te kunnen schakelen binnen de organisatie.
Ik ben nu 15 jaar werkzaam bij Verschuren Interieurbouw. Begonnen als magazijnman gecombineerd met inkoop, toen ik begon werkte we met 25 personen en nu zijn we gegroeid naar 75 personen. Hierdoor heb ik kunnen groeien naar Operationeel Inkoper en bewaakt iemand anders het magazijn. Dus voldoende doorstroom mogelijkheden. We hebben een gezellige groep van jong tot oud die samen leuke dingen doen, weekendjes weg, uitstapjes, borrels of een gezamenlijk ontbijt.