HR Adviseur (parttime)

Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een HR Adviseur (parttime)

Wij zijn op zoek naar een HR Adviseur (parttime) die graag een belangrijke bijdrage wil leveren aan een organisatie die (ook letterlijk) volop in beweging is. Als HR Adviseur (parttime) draag je mede bij aan het benutten en ontwikkelen van kwaliteiten van ± 75 collega’s en op het optimaliseren van hun inzet, binding, welbevinden en toewijding aan de bedrijfsdoelstellingen, om hiermee een bijdrage te leveren aan het rendement en de strategie van de organisatie.

Het betreft een zichtbare operationele (en tactische) rol binnen de organisatie waarin je je vooral bezig houdt met instroom (werving & selectie, contracten en arbeidsvoorwaarden), verzuim & re-integratie, training & opleiding, uitstroom, beoordeling & beloning, wet- en regelgeving en HR-correspondentie. Het (verder) ontwikkelen van medewerkers is een belangrijk speerpunt.

Wie zoeken wij ?

Als HR Adviseur (parttime) ben je verantwoordelijk voor het adequaat uitvoeren & voltooien van en het continu actualiseren van het HR beleid binnen Verschuren Interieurbouw, heb je een adviserende rol richting Directie en MT en vervul je een vertrouwensfunctie.

  • Je beschikt over brede HR-kennis met actuele kennis van wet- en regelgeving
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve-, sociale- en adviesvaardigheden;
  • Je bent organisatorisch sterk, gestructureerd en administratief onderlegd;
  • Je bent een teamplayer met een handson mentaliteit;
  • Je bent empathisch, een positief-kritische denker, pro-actief en resultaatgericht.
  • Je beschikt over een relevante en afgeronde opleiding op HBO niveau en bent al enkele jaren (3- 5 jaar) werkzaam in een HR Adviseurs- of aanverwante rol. Ervaring in een productie-omgeving is een pré.

Wat bieden wij?

Wij bieden je een zelfstandige functie bij een modern familiebedrijf dat continu in beweging is om haar ambities waar te maken. Onze belangrijkste ambities zijn:

  • Procesoptimalisatie
  • Arbeidsvreugde voor iedereen binnen het bedrijf
  • Top 5 bereiken in de interieurbouw qua klantprestatie Om deze ambities te bereiken betrekken we alle medewerkers in onze verbeter-processen. Jouw input is hierbij ook zeer gewenst. Graag horen we ook jouw persoonlijke ambities. Om deze te realiseren helpen we jou middels coaching “on the job” of externe cursussen/trainingen. We hebben een fijne werkomgeving voor je gerealiseerd, goede bonenkoffie, een tafelvoetbaltafel, een dartbord en een pooltafel in de kantine en voor een frisse wandeling buiten kun je aansluiten bij een aantal collega's. Elkaar echt goed leren kennen kan bij één van de borrels zoals de 'laatste vrijdag van de maand borrel'.

Naast bovenstaande arbeidsvoorwaarden bieden we je een marktconform salaris, jaarlijks 24 snipperdagen en 6 ATV dagen en opbouw van je pensioen via Pensioenfonds Meubel.

Wie zijn wij?

Familiebedrijf Verschuren Interieurbouw is al 35 jaar met vakmanschap en inzet betrokken bij projecten voor architecten, aannemers en eindgebruikers. Wij kiezen voor de menselijke maat. In overleg, in creatie, in oplossingen én in afspraken. Een team van 75 op elkaar ingespeelde medewerkers maakt dat elke dag weer waar. Sterk gemotiveerde specialisten, die regelmatig opleidingen volgen en continu hun vakkennis bijhouden.

Ben je geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd ? Voor meer informatie bel je met Sandra Floor (HR Adviseur) 040 751 61 46. Stuur je motivatiebrief met CV naar sandra.floor@verschuren-interieurbouw.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Werken bij Verschuren Interieurbouw

Heb je een vraag over deze vacature? Neem direct contact op via contactformulier.

Contact opnemen